Producent pokrowców samochodowych szytych na wymiar z materiałów tapicerskich.

(1) Postanowienia Ogólne

  • 1. Warunki Korzystania z Serwisu (zwane dalej również WKS) regulują zasady korzystania ze strony internetowej „LEW-GAL” dostępnej pod adresem https://www.lewgal.pl oraz sposób i treść umów zawieranych z Klientami. Korzystając ze strony internetowej „LEW-GAL” klient wyraża zgodę na niniejsze warunki. WKS stanowią regulamin, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
  • 2. Użyte w WKS pojęcia oznaczają:
    • a. „LEW-GAL” – strona internetowa należąca do P.P.H.U. „LEW-GAL” Zbigniew Lewicki z siedzibą w 41-300 Dąbrowa Górnicza woj. śląskie, ul. Jana III Sobieskiego 19/3 prowadzący działalność na podstawie jednoosobowej działalności gospodarczej, podlegający wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej wpisany pod numerem NIP: 6291024591, Regon: 273113652 zwany także zamiennie „Usługodawcą” lub „Sprzedawcą”;
    • b. Klient – strona Umowy zawartej z „LEW-GAL”; osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje zamówienia w sklepie internetowym;
    • c. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem https://lewgal.pl;
    • d. Umowa sprzedaży – porozumienie pomiędzy klientem i „LEW-GAL” zawarte z chwilą zaakceptowania niniejszych warunków korzystania z serwisu i o treści z nich wynikającej oraz złożenia zamówienia;
    • e. Towar – przedmiot transakcji, będący rzeczą ruchomą, prezentowany w sklepie „LEW-GAL”;
    • f. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży;
    • g. Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez usługodawcę na rzecz klienta poza sklepem internetowym w związku z charakterem sprzedawanych towarów.
  • 3. „LEW-GAL” nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu serwisu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością serwisu z infrastrukturą techniczną klienta.
  • 4. Klient zobowiązany jest nie dostarczać treści zabronionych przez przepisy prawa (m.in. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich).

(2) Dane osobowe i ich ochrona

  • 1. Wszelkie zasady ochrony danych osobowych określa Polityka Prywatności

(3) Złożenie Zamówienia

  • 1. Zamówienie Klient składa poprzez stronę internetową „LEW-GAL”. Składając zamówienie klient gwarantuje, że jest upoważniony do zawarcia umowy z „LEW-GAL”.
  • 2. Składając zamówienie w „LEW-GAL” klient akceptuje niniejsze WKS i tym samym wyraża zgodę na brzmienie umowy o treści z nich wynikającej. LEW-GAL nie dosyła odrębnej umowy do klienta.
  • 3. Za moment zawarcia umowy uważa się moment, w którym klient złoży zamówienie z obowiązkiem zapłaty poprzez stronę „LEW-GAL”, mailowo lub telefonicznie.
  • 4. W chwili złożenia zamówienia do zakończenia jego realizacji klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci internet, spełniającym następujące minimalne wymagania techniczne:
    • a. przeglądarka internetowa Mozilla Firefox w wersji 35.0.1 lub nowszej z włączoną obsługą niezbędnych aplikacji.
    • b. minimalna rozdzielczość ekranu 1024×768 pikseli.
  • 5. Wszystkie ceny podane przez „LEW-GAL” są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
  • 6. Zamówienie jest skuteczne, jeśli klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail. W wypadku, gdy podane dane nie są kompletne, „LEW-GAL” skontaktuje się z klientem. Jeśli kontakt nie będzie możliwy, „LEW-GAL” ma prawo do anulowania zamówienia.
  • 7. Klient w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania paragonu fiskalnego lub faktury VAT, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych.
  • 8. Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą otrzymanie zamówienia.

(4) Koszty i termin wysyłki

  • 1. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem, płatności online, płatności kartą płatniczą lub z momentem dokonania zamówienia w przypadku opcji „za pobraniem”.
  • 2. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany telefonicznie albo drogą mailową. „LEW-GAL” poinformuje klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
  • 3. Towar jest dostarczany za pomocą wskazanych przez „LEW-GAL” firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie „LEW-GAL”, po uprzednim uzgodnieniu takiej formy odbioru.
  • 4. Towar wysyłany jest zgodnie z terminem podanym przy każdym Towarze na stronach serwisu. Jest to orientacyjny czas dostawy i dotyczy on zamówień z opcją przesyłki „za pobraniem”. Przy wyborze opcji płatności „przelew” lub „płatność kartą” do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym Sklepu (zwykle 1-2 dni robocze).
  • 5. Klient ponosi koszty dostawy (wysyłki) określone w cenniku transportu. Klient może się zapoznać z cennikiem transportu tutaj.

(5) Płatności i rozliczenia

  • 1. Złożenie zamówienia przez klienta jest jednoznaczne z obowiązkiem zapłaty w terminie nie późniejszym niż 7 dni od złożenia zamówienia. W przypadku dostawy „za pobraniem” należność regulowana jest do rąk doręczyciela.
  • 2. Do każdej transakcji „LEW-GAL” wystawia paragon lub imienny dowód zakupu (fakturę).
  • 3. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem (przy odbiorze towaru), za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych (nazwa systemu) lub przelewem na konto bankowe sklepu.

(6) Odstąpienie od umowy

  • 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania towaru, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Celem odstąpienia od umowy należy odesłać oświadczenia przed upływem terminu na adres usługodawcy. Klient może skorzystać z gotowego wzoru oświadczenia.
  • 2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Towar podlega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  • 3. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy. Zakupiony towar należy zwrócić na adres usługodawcy.
  • 4. „LEW-GAL” zwraca klientowi wpłacone pieniądze nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od odstąpienia od umowy.
  • 5. Odstąpienie od umowy nie przysługuje w stosunku do towaru nieprefabrykowanego, wyprodukowanego według specyfikacji Klienta lub służącemu zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Klienta.

(7) Procedura reklamacji

  • 1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w przepisach Kodeksu Cywilnego, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego.
  • 2. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach „LEW-GAL”.
  • 3. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Klient może także przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu gwarancji za pośrednictwem sprzedającego.
  • 4. Reklamacje należy składać na adres Usługodawcy.
  • 5. Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym.
  • 6. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.

(8) Licencja

  • 1. „LEW-GAL” zastrzega sobie wszelkie prawa do strony internetowej i materiałów publikowanych na stronie internetowej. Wszelkie prawa własności intelektualnej są zastrzeżone.
  • 2. Zabrania się:
    • a. publikować materiał zawarty na stronie internetowej;
    • b. sprzedawać, wypożyczać czy udzielać licencji na informacje, czy materiały opublikowane na stronie internetowej;
    • c. pokazywać publicznie, czy rozpowszechniać informacje lub materiały zawarte na stronie internetowej;
    • d. kopiować, reprodukować, czy w inny sposób eksploatować informacje lub materiały opublikowane na stronie internetowej;
    • e. redagować lub edytować w jakikolwiek sposób zawartości strony internetowej.

(9) Zmiana regulaminu>

  • 1. Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail.
  • 2. Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania nastąpiła zmiana regulaminu sklepu, klient akceptuje, lub nie, jego postanowienia po zmianach. W przypadku braku akceptacji warunków regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w sklepie internetowym nie są możliwe.
  • 3. Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie.
  • 4. Zamówienia złożone przez klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.

(10) Postanowienia końcowe

  • 1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy
    • a. ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.),
    • b. ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.),
    • c. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 2022, poz. 1360ze zm.).
  • 2. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między sklepem a klientami, będą rozpatrywane przez sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej.
Data opublikowania regulaminu: 27.08.2023 r.